Jävla insekter

2010-07-22 @ 10:37:32

Riktigt såhär glad är jag inte. Men jag blir på bättre humör när jag ser den för jag skrattar av den. Nu tillbaka till ämnet: Sov sjukt dåligt inatt. Hade sällskap av en familj flugor som verkade helt förälskade i mig. Riktigt jobbiga. Surrar precis vid öronen också, bara för att jävlas med mig så jag somnade inte på säkert 3-4 timmar. Sedan började det regna mitt i natten (fast mamma sa att det inte gjorde det) så jag fick väl bara för mig att jag skulle stänga fönstret och då tog det lika lång tid att somna igen och så vaknade jag halv 10. Alldeles för tidigt. Vaknade med världens påsar under ögonen.

edit: Jag tror att jag ska ta mig ut på en springtur i spåret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0