14 Juli

2010-07-14 @ 10:52:42

Morsning korsning. Jag undrar vad vi hittar på en dag som denna. Vi funderar på att ta bilen till täbban för vi båda har ärenden och sen dirr till stranden och sola och bada lite eftersom det tydligen var 25 grader i vattnet.


Jag har hittat en sjukligt snygg klocka från guess som kostar 2700, den måste jag ha. Skojar inte. Nu längtar jag efter min lön rätt så hårt. Vill även ha ett till läppstift men det kostar närmare 300 lappen så min budget håller inte för tillfället om jag inte lämnar tillbaka linnet. Är det värt det? nee:/ Hittade också ett par skitfina örhängen från topshop för 150 spänn. Must have.Tur att jag har 10% rabatt där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0