10 sanningar om mig

2010-07-14 @ 12:26:53

  • När jag var liten ville jag vara en pojke. Jag umgicks bara med killar (nästan) och jag lekte med pojkleksaker och gjorde de pojkar tyckte var roligt. Mest av allt ville jag ha en snopp. Jag stod upp på toan för att kissa ner i själva hålet för då kändes det som att jag var en kille.
  • Jag tycker inte om choklad. Ja, jag är sjuk i huvudet.
  • Jag gråter till lejonkungen 1 när mofasa dör, men ursäkta vem gör inte det?
  • Förr förra sommaren vägde jag 63 kilo. Det är rätt mycket för att vara mig! Det var muskler och jag var långt ifrån tjock.
  • Jag hatar brats. Skryter om pengar, pratar FETT GAY, klär sig i tajta kläder, rakade armhålor (gaygaygay) killar som sminkar sig (inte ens täckstift är OK) jaa, helt enkelt killar som tagit bort sin manlighet.
  • Jag är sjukt pinsam. Jag gör bort mig överallt. Går in i glasdörrar, snubblar på mattkanter, ja allt ni kan tänka er. Värst av allt är att jag alltid alltid alltid gör bort mig när jag är med Daniella. Fast hon är nog ännu värre....
  • Jag avskyr tårtor och bakelser och kaffe. Nej precis, mig lär ni inte hitta på ett café. Fast jag brukar ta en chai latte när jag fikar.
  • Jag är nog världens badkruka. När jag var liten badade jag jämt. Nu kan jag inte bada för det är såååå kallt. Badade en gång förra sommarn. Får se om jag slår nytt rekord i sommar?
  • Jag älskade att borsta tänderna när jag var liten. Det skedde minst 3 ggr dagligen. Dock borstade jag bara mina framtänder. Det är därför bara dom är vita.
  • När jag var liten snuttade jag på mina fingrar tills jag var 7 år. Sättet jag snuttade på har gjort att min ena framtand är sne. Den sticker ut. Ni kan se det på de flesta bilder jag tar på mig själv. Jag sög på mina fingrar samtidigt som jag luktade på en bit fäll. En sån päls man typ lägger bebisar på. Har snuttat sönder 3 såna stora.

Kommentarer
Postat av: fredrika

okej vill du verkligen gå ut med det här? du inser väl hur söndermobbad du kommer bli nu? mer än innan alltså

2010-07-14 @ 17:31:23
Postat av: Ellen

ehheeheheh syftade du på ngt6 speciellt el?

2010-07-14 @ 17:35:27
URL: http://mswestin.blogg.se/
Postat av: fredrika

ehm jag vet inte. kan vara dom som handlar om när du var liten? men är inte helt säker...

2010-07-17 @ 14:48:24
Postat av: ellen

hahahah ajdå....:(

2010-07-17 @ 19:08:04
URL: http://mswestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0