hemma

2010-01-24 @ 13:30:43

Nu är jag hemma igen. skönt att mamma och pappa hade satt upp byrån vi köpte igår så slapp jag göra det! igår var jag och fredrika och kollade lite i stan innan det stängde, sen blev hon hungrig så vi drog till donken och jag käkade pommes sen åkte vi och köpte godis och kollade på paranormal activity. den va inte alls speciellt läskig, verkligen. och jag är ändå en sån som får ont i magen av att kolla på skräck..
efter filmen så kollade vi runt på datan lite, haha det va skitkul och det roade oss i timmar! haha
som ni ser så når hon inte upp till skrivbordet riktigt:/

Kommentarer
Postat av: fredrika

ahaaa du tror att du fick lägga upp den där bilden? nej nej din mask

2010-01-25 @ 00:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0