Svar på "fråga"

2010-02-09 @ 17:26:55


Angående frågan om vad jag skulle göra med mitt hår fick jag väldigt olika idéer. Kul att se!:D Tack för kommentarerna!
Madeleine om Fråga:
Så som du har på den sista bilden, tycker jag att du passar skit bra i!
FERHAT - Studerar till sjuksköterska om Fråga:
Båda var fina men jag tycker hmmmmm blond, som sista bilden. ELler blond med bruna slingor typ :D
Karin om Fråga:
Brun brun brun! =)
Allewawa om Fråga:
Nä, bli ljus!!!! ;D
Jaaaa, ni förstår ju kanske att detta blir ett svårt val, haha! En vill ha brun, en blond, en blanda och en till blond...hmm då vann blond! Vi får se hur det blir till sommaren, nu kommer jag vara brun när det är så äckligt väder men vi får se sen. Min pojkvän verkar vilja att jag ska bli blond och verkligen alla mina kompisar jag pratat med säger att jag MÅSTE jag ha brunt...Svårt val, vi får helt enkelt se hur jag känner i sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0