Svar på fråga två

2010-02-01 @ 17:56:18


hur ofta tränar du egentligen? Svar: Det är olika. 6 ggr per vecka är det som vanligast på schemat. Ibland 5. Det händer ju att man blir sjuk eller inte hinner pga skola men jag försöker så gott det går. Jag älskar att träna. Känslan efter att man tagit ut sig allt man har är så grymt awesome. Ibland åker man bort eller får besök från Växjö, då blir det ingen träning oftast. Om vi inte tränar tillsammans dvs. När jag tog en paus från hockeyn denna säsongen gymade jag istället men jag lyckades bara hålla mig motiverad i 1,5 månad. Gick mest på spinning. Nu spårade jag ur lite men...hmm jag kan fortsätta med det tror jag. Den enda grejen som suger med att träna ofta är att man inte har någon fritid och jag hinner inte jobba! whaaaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0