Stan imorn?

2010-02-20 @ 21:30:00

Imorn ska jag tvinga med mami till stan för jag måste köpa bland annat
1. Ringar till öronen..
Vill inte längre ha ploppar som jag personligen tycker är skitfult.
2. Mascara
Behöver verkligen en men vi får se vilken det blir.
3. Linnet!
DÖR vad snyggt det är! Speciellt med en sån bredare porrig bh under..eller en sån där som man har över bhn, vet inte vad det heter.
Ahh det var väl ungefär vad jag hade tänkt köpa..Juste en liten present också men jag säger inte vaaaaaad mihi. Kollade på såna paljettshorts för flera flera månader sedan som fanns på topshop och då kostade dom 400kr så jag tyckte det var fett ovärt att köpa dom men nu finns det för 200kr på HM och dom är dessutom snyggare..fast dom på topshop SATT snyggare, aja :/ Sen vill jag ha fler låga strumpor också, från American Apparel. Bikini behöver jag också men det köper jag i Kina om jag hittar vilket jag hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0