sommarsmal?

2010-02-09 @ 17:56:21


Nu hade jag tänkt ha ett löfte till mig själv, nämligen att inte äta onyttigheter på hela februari ut...förutom alla hjärtans dag, för HALLÅÅÅÅ?!?!??! vem äter inte godsaker då:S aah jag åt ju tårta och godis idag för att fira brorsan men från och med imorgon! På träningen gör vi inga direkta fettförbrännings övningar heller så jag hade tänkt tvinga med daniella och gå runt sjön när jag kommer ner...hmmm låt säga 3 varv runt sjön utan paus med högt tempo? låter perfekt! Någon annan än jag som får lite ångest inför sommaren?!?!?!
Känner inte för att se ut såhär på stranden i sommar! eheh.

Kommentarer
Postat av: ellinor

ehum jag har ångest över de hela tiden hehe

2010-02-09 @ 20:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0