HIGH HEELS

2010-02-28 @ 21:10:10


JUSTE MIN BÄSTA VÄN OCH MIN POJKVÄN KÖPTE DOM DÄR UNDERBARA HIGH HEELSEN TILL MIIIIIG:D AS NICE!
Vet dock inte hur ofta jag kan använda dom och så med tanke på att dom är typ 12cm höga(?) men dom är jätte snygga! Visar bilder på även detta senare!
Nu har vi tankat "luftslottet som sprängdes" och tänkte köra en myskväll:D Imorn ska jag träffa Daniella när hon slutat, vi får se vad vi hittar på...färgar mitt hår kanske? Who knows
Kul att mina gamla favorit-baggyjeans inte längre är så baggy..hmm (FAAAAAAAAAN)
Jag har fan lust att ha den där stilen igen på heltid, fett jävla skönt.
Dessutom så har jag insett att jag inte passar i blont + att jobbet med utväxten tog kol på mig, riktigt jobbigt! Det är inte min grej, tyvärr. Ni som ville att jag skulle färga blont tänkte jag på då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0