Svar på fråga ett

2010-02-01 @ 17:37:53

Jag kan börja med att svara på fråga ett som kommer från "anonym".
hur mycket syr du? och visa vad du har sytt :) Svar: Jag syr inte speciellt ofta. Det är bara om jag får någon idé att ändra eller sy om något plagg, annars ber jag min mamma om jag vill ha hjälp med att kunna sy ett eget plagg för hon är designer vilket är otroligt praktiskt då vi har tyger och symaskiner hemma. Fast jag har faktiskt gjort några plagg helt själv utan hjälp också. Jag ÄLSKAR att sy!
Här är 3 vanliga topar jag sydde själv i somras:
Oversize, magkort, genomskinlig rosa "t-shirt"
Ser ut såhär på...
...fast jag höll upp armarna annars åker den ner på någon av axlarna men det var mitt första fail på det mönstret för jag skulle testa om det funkade..!
Jag hittade ingen annan bild på denna tröjan, den var nämligen i tvätten, typiskt! Men den är som dom ovan, samma modell som den gråa fast den åker inte ner;)
Här är 3 plagg jag sytt om:
1. Jeans till jeansshorts
2. Jeans till jeansshorts
3. Jeans till jeanskjol
Här är 2 plagg jag sytt med hjälp av mamma:
Kort klänning, väldigt kort. Slutar precis under rumpan. Inga armar.
Den så kallade "porrklänningen" hahha. Jag håller med lite där. När man har den på sig så är den lite väl så att säga. Öppen rygg och bara två smala rämsor som går över brösten och täcker precis det som egentligen behövs täckas, inte mer. Väldigt kort är den också. Den hade jag tänkt använda på nyår men det blev inte så lämpligt så jag tror inte den kommer till någon användning men vi får se..

Kommentarer
Postat av: sasha

faan vad snyggaa kläder! you got scillz mään

2010-02-02 @ 18:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0