Dentosal

2010-02-16 @ 18:33:44


Eftersom jag ofta får komplimanger för att jag har "vita" tänder vilket jag inte ens har, ahha! bara mina två framtänder. Förutom att jag är väldigt noggrann när jag borstar tänderna och gör det väldigt länge så använder jag dom här tandkrämerna som innehåller naturligt salt och bleker tänderna. Dom heter Dentosal och finns att köpa på apoteket. Jag märker resultat när jag använder tandkrämen regelbundet i några veckor. Det är definitivt värt att testa, men smaken lockar nog ingen. Jag har vant mig vid den iaf så jag gillar den. Skit i alla blekmetoder man gör själv, det funkar ändå inte. DETTA FUNKAR, efter en tid iaf, borsta länge och noggrant varje gång. Jag kan säga att min moster använder denna varje dag och hon har KRITVITA tänder. man kan tro att hon blekt dom flera gånger, jag skojjar inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0