Dagens fråga

2010-02-16 @ 19:13:18


Christina om Semlor:
Du verkar ju slank, oroa dig inte för lite semlor! Har du ätstörningar? Vad väger och hur lång är du? Ursäkta frågorna;-)
Svar: Haha slank..jag vet inte det. Känner bara att jag måste komma i "form" till sommaren. Vill undvika att bygga celluliter på röv och lår, det är inte speciellt snyggt. Vill också ha perfekt mage som enligt mig är ett sträck som går lodrätt längs hela magen, 2 magrutor, (helst 4 när jag spänner) det kan jag med lite ansträngning få fram men dom är inte klockrena. sen ska man inte ha nått fett alls längst ner där det samlas, okej jag verkar kanske störd men aja. Aa vältränad mage ska man ha. inte smal för att man inte äter mat, det är bara fult. Och nej (hahaha paus hahaha) jag har verkligen inte ätstörningar, jag äter som en häst. Kallades officiellt för "matvraket" när jag lirade i AIK men det ska vi inte tala om, hehe. Ojoj, jag är 175cm lång och väger just nu 55kg. Vilket är 10kg undervikt vad jag vet!?!?!? jag får skärpa mig. Jag måste vara den enda tjejen som inte vill väga lite? hahha. (inte för att det är speciellt lite men för min längd är det det) jag svarar nog på den frågan själv...Ja det är jag nog. När jag vägde som mest (då jag också tränade som mest) var för nåt år sedan, då vägde jag 62 men jag va inte tjock, hade bara mer muskler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0