Buss

2010-02-15 @ 15:22:00


Äntligen hemma efter en sjuuuuk bussresa. Kan varit den värsta någonsin. Blev så jävla åksjuk att det bara inte finns så jag kollade mig omkring och tänkte VART FAN SKA JAG SPY!?!? hur ska jag göra!? Ska jag spy i min matpåse, i min väska el på golvet eller på gubben framför eller what!?? Började freaka ur och tömma min påse och jag fick sån jääävla panik men som tur var så kom jag på att det kanske skulle bli bättre om jag åt lite vilket det också blev så jag slapp spy i min väska, haha.
Jag pratade med mamma om att jag är så jävla sugen på att sy så hon sa att jag fick ta upp symaskinerna till mitt rum, WOHO. Hon använder dom inte just nu för hon har andra uppdrag med jobbet..hon är detektiv ehehe nejdå. Vet fan exakt vad jag ska göra men jag antar att det blir en annan gång eftersom jag har prov imorn och inte börjat plugga. Heja Ellen friskt humör!

Kommentarer
Postat av: tove

Haha, ditt lilla cp!

Skönt att du missar träningen för att plugga när du egentligen syr! ;)

2010-02-15 @ 21:39:20
Postat av: Ellen

ahhaha tove tyvärr jag är faktiskt sjuk;)

2010-02-16 @ 08:46:57
Postat av: tove

vi säger så.... slacker!

2010-02-16 @ 12:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0