24 feb

2010-02-24 @ 16:02:41


Såhär känner jag mig nu, lite freaky!
Jag kom precis hem och allt gick bra! Jag var ensam på hela stället så jag fick hjälp dirr och sen var det inga köer på apoteket heller, ännu skönare med tanke på att det alltid är hela täbys pensionärer där på samma gång.
Är så himla taggad på Kina att det inte finns men jag är fan taggad på att åka till Växjö också, haha. Mitt älskade andra hem. Det är helt annorlunda om man jämför med Sthlm men det tycker jag är så himla mysigt, att komma bort till en liten stad. Myspys! Speciellt alla kvällspromenader på sommaren runt växjösjön, just love it! Åker iaf på fredagen runt 12 så jag missar skolan (eheh oj det var inte meningen mohaahha) och är framme typ klockan 18!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0