Suck and tired of all your lies

2010-12-22 @ 17:17:00

Bild från i somras. På Aleks födelsedag om jag inte minns fel.
Nu vill jag bli bruuunn..gaahhh..thailand!

Nu är det bara två dagar kvar till julafton. HUR sjukt är inte det? Jag undrar verkligen vad jag kommer få för jag har inte önskat mig någonting.
Jag funderar på att dra till tegel på juldagen, det ska tydligen vara drag där..men 180 spänn? Är det värt eller? Känns ovärt. Har inga som helst nyårsplaner så jag börjar få lite panik. Ska sy en klänning till nyår iaf. Röd eller blå?

Och hur bloggar man från mobilen? Det går ju inte att lägga upp bilder? eller!?


Kommentarer
Postat av: Catja - En personlig modeblogg

Jises va fin du är!

2010-12-22 @ 17:57:11
URL: http://catjas.se
Postat av: Anonym

man mmsar!

2010-12-23 @ 00:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0