Svalor

2010-12-14 @ 21:06:00

Box var fan grymt! Fick boxa mig ur all aggressivitet. Skitbra. Det där var verkligen min grej. Borde nog följa med andreas och oskar till deras träning och testa i alla fall?
Hade sjukt roligt när jag höll mitsarna och bara tittade på pappas miner. Jag skrattade tills jag låg på golvet utan att överdriva. Har inte sett något liknande. Herregud.
Han tog i så mycket att jag hoppade bak lite varje gång så jag ville busa lite genom att ta bort mitsen när man skulle ta i allt vad man hade på ett slag så han flög framåt. Det var jättekul.
Vi gav igen på varandra hela tiden, haha.

På torsdag ska jag testa på Zumba hade jag tänkt. Det är latinamerikansk dans tror jag det var. Hörde iaf reggaeton utifrån. Låter spännande.

Kommentarer
Postat av: Lilian

Har zumba hemma, rekomenderar grovt! var beredd på att skaka rumpa :D

2010-12-15 @ 18:48:10
Postat av: Ellen

åååh vad kul! det vill jag verkligen göra :D kanske därför det alltid är fullbokat! :D

2010-12-15 @ 20:34:50
URL: http://mswestin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vart kommer handsmycket ifrån ? =)

2010-12-22 @ 19:42:55
Postat av: Ellen

urban outfitters :)

2010-12-22 @ 19:45:03
URL: http://mswestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0