Last night

2010-12-11 @ 10:42:02

Gårkvällen då? Jag kom näst sist på bowlingen (viktigt! förra året kom jag sist) jag kan inte förstå hur jag kan vara så kass på bowling!? Well. Middagen var väldigt god, men världens största tallrik.
Bild två: Sophie går omkring med alla dessa i sin ficka, hahah. Dom är nu uppradade efter favorit med ettan längst till höger.
Efter middgen drog vi till tegel men det var för lite folk där igår, det sög. Man kan ha så otur med tegel alltså. Antingen så är det asmkt folk eller aslite.
Vi kollade på dom bortkomna 40 plusarna när dom dansade. Synd att jag bara filmade den sista vi såg för dom andra var mycket roligare.
Megan såg sin chef stå på dansgolvet så sara gav sophie en utmaning. Att om hon går fram till honom och kysser honom så får hon massa dricka..och självklart gjorde hon det. jag filmade detta, trodde jag. Råkade trycka ett dubbelklick på spela så den slutade spela in i samma sekund utan att jag märkte ngt så det blev ingen film...det hade varit sjukt bra annars. fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0