Uppladdning

2010-12-12 @ 18:10:49



Blev inte så många bikinibilder på mig från Grekland. Dessa bilder är tagna sommaren 2009 på Zakynthos!
Bodypump, sim och avslappning i bubbelpool samt bastu. Det är vad jag sysslat med de senaste timmarna. Hur skönt som helst. Jag är sjukt nöjd. Man måste ju ligga i inför thailand..SÅHÄR kan jag fan inte se ut!? Känner mig pösfet. (1. sjukt skarrigt ord, javet. 2. och så att ingen tar illa upp..jag vet att jag inte är fet) har för mycket fett där jag INTE VILL ha det och för lite där jag VILL ha det. Skulle man kunna byta plats, eller?
Och som ni ser på andra bilden..så ägde jag lite mer fett på det RÄTTA stället förra sommaren.

LOVE U.

Kommentarer
Postat av: Emma

så jävla snygg kropp! vi måste träna där nere också, springa på stranden och massa styrka och sånt där härligt också! :D FY VAD NAJS! och så borde vi köra ihop någon gång innan vi drar, PUSSSSS

2010-12-12 @ 18:23:36
URL: http://nobodyputsemmainacorner.blogg.se/
Postat av: Emma

JA JA Jaaaa den biljetten paxar jag i så fall! Haha :D vi måste bara få ihop en dag som passar oss båda, annars får du ge den till någon annan! Jag är på två veckor, en vecka är för lite, två är lagom, vet inte om jag kan vara borta så mycket längre även fast jag kanske vill.. men vi fixar allt det där, naaajjjzzzzzzz

2010-12-12 @ 19:39:24
URL: http://nobodyputsemmainacorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0