Thailand here we come

2010-12-11 @ 19:55:00


Nu är det bestämt! YES! Ska bli så jävla underbart.
Jag och min syssling Emma ska åka till Thailand i januari och vi behöver lite tips/råd från er. Vi (jag...) är ute efter mycket sol och bad men samtidigt shopping..VART SKA VI ÅKA????? Phuket? Bangkok? WHEEEEEEEEEREEEEEE?
KOMIGENNU! VARINTEBLYGARÅ!


Nu ska jag mysa med min familj framför tvn med hemmagjord gammeldags vaniljglass (kan vara det bästa som finns) och jag kommer nog även sluka en och annan påse smörpopcorn sen framför sex and the city. Ha en trevlig lördagskväll!

Blev lite lätt irriterad när jag hittade min drömklänning och skulle klicka hem den och då var den ju såklart helt slut..röd..one shoulder..visar hud, vad mer behöver jag säga? PERFEKT. GAAHHH
PEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAACEEEE

Kommentarer
Postat av: Kim Engström

Shopping hittar du ingenstans förutom i Bangkok men där finns också hur mycket som helst. Forever21 är skitstort där och grymt! Om du vill ha sol och bad är Koh Samet paradiset, inte många turister där ännu så det är helt underbart där. Flera jag pratat med som varit runt i Thailand säger att den ön är det finaste dem sett. Phuket skulle jag skippa, där finns inget förutom massa turister och förstörda stränder. Många som åker dit blir besvikna då man lika gärna kan åka till Mallis (som jag iof älskar). Men om ni landar i bangkok skulle jag vara där 2-3 dagar och sen innan ni åker hem med flyg från bangkok vara där 2-3 dagar. Finns mycket att se och MYCKET att shoppa. Åkte dit med tom resväska, när vi åkte hem vägde väskan 22 kilo.

2010-12-12 @ 15:22:34
URL: http://imapoet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0