Jak & Jil

2010-12-08 @ 18:30:00

Armbandet på bild 2, CRAVING!
Nu ska jag och mami bege oss till gymet för ett core-pass. Vi har lika ont i benen fortfarande. Kan knappt gå. Ungefär som om man fått nåt stort instoppat i rumpan, nivet..kanske...
Nog om det. Det är lilllördag och jag är faktiskt lite taggad men ikväll orkar jag verkligen inte. Har halvsovit hela dagen på jobbet idag typ. Förutom när jag funderade på vad jag ska önska mig i julklapp. Tydligen så vet redan mamma vad jag "behöver" fast jag inte ens behöver något!? iiaaha..spännande.

☮ LOVE


Kommentarer
Postat av: A

tränar du nåt speciellt? du har sjukt snygga ben!

2010-12-08 @ 20:26:08
Postat av: Ellen

tack så mycket! nej jag gymar bara. Har precis slutat på ishockey som jag har lirat sen jag var 10 år gammal.

2010-12-08 @ 20:29:50
URL: http://mswestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0