I used to be a hockeyplayer

2010-12-18 @ 20:28:27



Som sagt så har jag slutat på hockey. Det gjorde jag i mitten av oktober. Känns faktiskt lite konstigt med tanke på att jag lirat nästan varje dag sen jag var 10 år gammal men det känns bra ändå. Jag saknar det inte än så länge. Gillar faktiskt att gyma men det kommer jag förmodligen också tröttna på med tiden.

Sjukt seg dag. Har fått jätteont i halsen sen igårkväll. Har sytt om ett par beigea byxor som var mormors, ni får se med tiden. Hittade en halvklar guldklänning (?) och så har jag gjort en halsduk samt hittat en skjorta som mamma har sytt. Mina ögon vill bara stänga sig själva så jag kommer nog inte vara uppe länge till känner jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0