Got no more to say

2010-12-30 @ 23:30:40

Har börjat sy på klänningen nu. (eller mamma har, jag har bara kollat på) Fast nej, jag håller på att sy en liten clutch. Vi får se hur den blir. Helt vanlig enkel.

Snodde listan från paow.
FAVORITER:
Glass: Ben and Jerrys Blasked Alaska
Musik: Har ingen favoritlåt..Men just nu lyssnar jag mkt på baksmälla-petter&september och all of the lights-kanye west
Färg: Svart
Film: The notebook
Språk: Franska!
Länder: Grekland och Kina...(Thailand?)
Städer: Stockholm!
Skolämne: syslöjd älskade jag
Mat: Gott kött med pommes och bea
Sport: Hockey
Såpa: Kollar inte på SOpor
Tv Program: Solsidan och grotesco..fast det är serier.
Efterrätt: Hemmagjord gammeldags vaniljglass..
Band: Lyssnar väl fan inte på något band
Idol: Har ingen..men Adriana lima
Klädesplagg: Oversixe tisha, leggings
Affär: HM (det är där jag handlar mest iaf..)
Kex: Men nej
Chips: Lantchips med gräddfil! Fast det borde ni veta nu?
Läsk: Cola
Drink: Sex on the beach
Bil: Porshe
Egenskap hos annan människa: Skön och omtänksam
Modell: Adriana Lima

SAKER JAG HATAR:
Språk: Finska
Skolämne: INEK, internationell ekonomi. Fast jag tror det var chengyu som förstörde själva ämnet..
Mat: korv..hör ni inte på namnet hur äckligt det är?
Affär: Hatar inga affärer
Artist: Vet inte..hatar ingen specifik artist, hatar bra vissa låtar
Tv Program: Kollar sällan på tv så jag vet inte
Filmer: ..
Egenskap hos annan människa: Jag hatar falska människor. Även folk som tror dom är bättre än andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0