Om mig

2010-08-23 @ 19:39:22

Du heter: Ellen Louise Westin

Smeknamn: Ellenpåsmällen, dagge, kommer inte på fler men jag har massa!

Låt som när du är ledsen sörjer till: Beror på vad jag är ledsen för.

Beroende av: Shoppa, mysa, blogga, äta god mat och att umgås med familj och vänner.

Vad tror folk om dig? Olika, får höra massa saker hela tiden, typ att jag är en bitch.

Stämmer det? Nej inte för det mesta. Tycker själv att jag är en snäll och trevlig tjej. Är dock en riktig jävla subba mot killar som jag anser "raggar". Vet inte varför.

Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon, mina ben, mage och hår.  Eller typ hela ansiktet i helhet. Får ofta höra att jag är "söt".

Hur imponerar man på dig? Om man lyckas få mig att skratta eftersom jag vanligtvis är otroligt svårroad. Gillar när folk är sig själva, ser igenom folk väldigt lätt. Man ska vara sjukt skön!

Brukar du skratta för dig själv? Ja ofta. Mest när jag drar mina roliga skämt, hiohiohiohio.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Från Daniella “Meh :(”

Var bor du? Täby som ligger i Stockholm.

Trivs du där? Ja!

Hur svarar du i mobilen? Olika, "Tjéeeeeeeeeeeeeenare mannen!", “Hej det är Ellen” om jag inte vet vem det är.

Vem ringde du senast? Min pojkvän.

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att han skulle ringa mig om 1 min för han kunde inte prata för han körde bil:(

Antal timmar sömn inatt: ca 5 kanske

Sov du ensam: Ja, tyvärr.

Brukar du komma i tid: Jag kommer ALLTID i tid. Hatar folk som inte kan passa tider. Lektioner är ju en annan sak...Fast jag kom inte så ofta försent där heller.

Hur känner du dig nu: Blandat, snart kör jag första ispasset för i år så det känns KNÅÅÅZ.

Vanligaste färg på dina kläder: Svart typ

Vad tycker du om fötter: Jag hatar fötter jag tycker dom är så äckliga och kalla.

Vad saknar du: Mina kompisar och min pojke!!!!!!!!!

Hade du en bra kväll igår: Nej, eftersom jag precis kom hem efter att ha träffat nicke så är det fan hemskt att vara ensam igen. Som alltid. Men morgonen är värd att minnas.

Favorit dryck på morgonen: Färskpressad apelsinjuice

När brukar du oftast gå och lägga dig: Typ 22-23.00…jag är helt slut vid den tiden. Dock lägger jag mig i sängen vid 9 men pratar i tele 1-1,5 timme.

Är du blyg? Ja, när jag känner mig obekväm. Då säger jag inte mycket och då beter jag mig som blyg. Pratar inte utan bara sitter tyst, lyssnar och iaktar. Träffar jag nya människor kan jag "om det klickar" vara riktigt trevlig och framåt men annars kanske jag sitter tyst.

Sysslar du med någon idrott: Ja, ishockey.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja, faktiskt. Har dock inte varit med om det.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Runka, kissa, köra helikoptern, ha sex. Hehe.

Är du nöjd med ditt liv: Nej inte direkt. Men jag är nöjd med min familj och pojkvän och mina närmsta vänner.

Är du bortskämd: Jag var riktigt jävla bortskämd när jag var mindre. Äckligt bortskämd, jag vill inte gå in på det. Nu är jag väl fortfarande bortskämd men inte överdrivet för att vara stockholmare tror jag inte.

Vad gör du i morgon: Jag jobbar till kvart i fem, sen hem och käka, sen träning och sova.

Vad är det värsta du vet? Massor, att bli sviken, människor som tror sig vara bättre än andra, folk som ska ha uppmärksamheten hela tiden, falska människor, folk som ljuger.

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja, det har jag.

Vad är det finaste du fått? Svår fråga, ingen aning.

En speciell dag du minns: Har så många fina dagar att minnas. Många med min pojkvän och mina två bästa vänner.

Du samlar på: Kläder.. om man tittar in i min garderob. Annars är det väl inget speciellt. Händelser med min pojkvän, biobiljetter, flygbiljetter etc. från när jag varit med honom.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Min pojkvän och Daniella.

När grät du senast: Igår.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Spara.

Vill du gifta dig: Ja, men han friar ju aldrig!? Haha, nejmen såklart jag vill göra det i framtiden.

Vill du ha barn: Ja, självklart. Men i kanske 27års åldern.

Är du musikalisk? Ha-ha. Skäääämtet. Spelade piano och blockflöjt i x antal år men lärde mig aldrig dom där förbaskade noterna. Helt värdelöst.

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten.

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja :(

Biter du på naglarna: Bara om dom håller på att gå av, då biter jag av den.


Tagen från Tyras.se


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha fick några leenden när jag läste detta!:)

2010-08-24 @ 19:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0