The jacket

2010-08-08 @ 12:18:55

Hann jackan ens komma ut i butik? Detta är helt sjukt. Den är slut över hela Sverige och även på hemsidan i de små storlekarna? Och jag som funderar på att lämna tillbaka den..wow wow wait. Nej men jag kände efter lite och insåg att jag har ett trettiotal jackor (för hela året) och ett antal höstjackor och jag bara köper nya hela tiden och ser inte värdet i dom jag har eftersom jag bara köper fler. Jag vill använda min skinnjacka och pälsvästen också, dessutom så satt inte fårskinnsjackan riktigt som jag hade tänkt mig, men jag har 30 dagar att bestämma mig. 800 spänn är inte mycket för en jacka heller.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Annars kan du alltid sälja den till mig som är i stort behov av en höstjacka! :)



[email protected]

2010-08-30 @ 16:49:18
Postat av: Ellen

okej, OM jag inte vill ha jackan så säljer jag den till dig! ;)

2010-08-30 @ 17:29:11
URL: http://mswestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0