Orber

2010-08-28 @ 22:23:51



Jag har sån sjuk fobi för vindar. Det är sååååå obehagligt. Det har spökat i vårt hus ända sen vi flyttade in (vanligt i äldre hus) och vårt hus är över 250 år gammalt. Var tvungen att gå upp där för att hämta fjädrar för jag skulle göra örhängen. Bilderna är vår vind...uuhhh..

Innan jag skulle gå upp där så hade min lillasyster nojjat upp mig för hon visade mig en skitäcklig grej och det var en bild hon hade tagit med sina kompisar utomhus på natten med blixt. (inte bilden ovanför, den är bara för att visa hur det ser ut) Det var såna stora vita prickar över hela bilden och hon hade zoomat in dom och sett att alla var ansikten, mer eller mindre tydliga.
Och hon har sökt upp detta och det kallas för orber och detta är ett utdrag från en seriös hemsida

"En orb är en energi/ande från en annan frekvens/dimension. De är livsformer som kan vara den mänskliga själen eller kvarvarande energi från de som dött och lämnat sin fysiska kropp här på jorden. Andar föredrar ofta att gestalta sig i form av en orb för att det tar mindre energi än ifall anden skulle gestalta sig som en avbild av sitt gamla jag. Ju mindre orb, desto mindre energi."


Imorgon visar jag er mina örhängen jag gjorde!

Kommentarer
Postat av: fredrika

haha nu får ni sluta med era spökfasoner!

2010-08-29 @ 22:02:45
Postat av: Ellen

hahahh, aldrig!

2010-08-30 @ 07:00:56
URL: http://mswestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0