New shit

2010-08-06 @ 19:25:03


Jag var ute efter just höstkläder eftersom min garderob är smockad av sommarkläder. Känns som att jag bara har det så jag kände mig lite tvungen att inhandla lite leggings. As fräscha är båda två. Båda från HM Divided och dom svarta kostade 99kr och dom blåa 149kr. Lady Gaga påsen, njaa jag ville bara ha den. 69kr.

Gick in på lindex för att checka om dom fått in fårskinnsjackan och tydligen så kom den in till butik IDAG så den låg på lagret. Dom hade redan sålt en jacka när jag kom och dom kommer att gå åt skitfort så jag köpte den. Vet dock inte riktigt om jag ska behålla den eller inte, vi får se. 799kr kostade den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0