2

2010-08-18 @ 18:04:31

Ett: Levisjackan hittade jag sittandes på mammas kropp idag. Den är från 80-talet och jag har aldrig sett den i huset. Gillar den somfan. Snyggt när den är oversize, fast den kanske är liiite för stor men det skiter jag i. Nice.
Två: Klippte av ett par leggings för att jag ska ha dom under min långklänning som förövrigt är GENOMSKINLIG. Asbra tycker jag.

Hörde förövrigt kanske världens roligaste grej idag..haha fan vad jag garvade. Kan tyvärr inte säga men fyfan vad kul det var. Sopa.

Kommentarer
Postat av: eroooticaaa

Hej! Kolla gärna in min nya sex & kärleksblogg. Det kan ju vara kul med något annorlunda, roligt och lärorikt:)

Där skriver jag verkligen om allt, och jag har en massa kategorier som för henne/honom, mellan våra lakan, gästbloggare, sexnoveller, kontakta mig, veckans sexställningar, sextips, och massa mer:)



Nu har jag även lagt upp en video på ”bröstsminkning” :)

2010-08-18 @ 18:38:46
URL: http://eroooticaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0