Fys1

2010-04-21 @ 22:06:13


Juste jag glömde berätta om min träning. Vi körde styrketräning med vikter och sen gamla hederliga sit-upsen, men denna gången var det 3 omgångar och man skulle göra så många man kunde, dvs tills det tog stopp i magen och man höll på att dö. Ahh men sen när jag var klar hade jag köttat upp min svanskota ordentligt igen. Kul det känns typ som att jag har en svans eller va? Bara jag som får det typ. Fick iaf köra en specialövning sen istället för fällkniven, nämligen plankan! Åh mycket bättre och jobbigare! Det var bra träning idag och jag kommer ha brutal träningsvärk i mage, rygg och bröst imorn tror/hoppas jag för träningsvärk är det bääääääääästa jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0