Studentmössa åh ja va fin ge mig

2010-04-13 @ 17:16:59

Ingen jävel jävlas med mig idag, okej!??!? Fan det har varit en förjävlig dag idag. Allt retar mig. Förutom Daniella som får mig på bra humör i telefonen.
Kolla min "fina" studentmössa som jag hämtade ut idag med höga förväntningar....ska den se ut så? Jag är så jävla förbannad. Jag tänker inte ens kommentera detta. 650 spänn och den ser ut såhär....? NOLL BLOGGLUST. Fick reda på att jag har matteprov nästa vecka + en inlämning på fre. + allt annat.
UPDATE och dessutom så skulle jag snabbt springa och köpa ett par speciella strumpbyxor som jag verkligen letat efter men såklart var alla storlekar slut förutom 44. SUCKMYDICK.

Kommentarer
Postat av: tove

hahahah cp den ser ut! vart är texten liksom?? xD

2010-04-13 @ 17:48:38
Postat av: Ellen

Jamen precis...vart är texten???!!???

2010-04-13 @ 17:52:10
URL: http://mswestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0