SLUT

2010-04-22 @ 20:14:19

Hemma igen och jag är så jävla nöjd med mig själv! 1,5 timme löpning i backe blev det idag...frågan är hur jag ska kunna gå imorgon i skolan utan att se ut att ha fått nåt i röven:S
Vill också säga att det var jätte bra att ni säger till t. ex att jag inte ska klaga över min kropp för att andra inte ska få dåligt självförtroende osv för det absolut inte meningen. Jag tänker inte på det själv eftersom jag är långt ifrån nöjd med min kropp och jag har inte heller speciellt bra självförtroende men jag ber om ursäkt. Jag jämför mig inte med folk som käkar godis och chips flera ggr i veckan heller utan det har blivit typ idealet jag jämför mig med, modeller. Alla vill ju vara perfekta även om det inte alltid går. Sen att jag inte är nöjd med mig själv är den stora anledningen att jag skriver detta omedvetet, jag skulle inte hålla på och leka för att få komplimanger utan det är just för att jag inte är nöjd och dessutom så känner jag en viss press nu när jag har börjat blogga och det är ändå många fler än jag trodde skulle läsa den...Ska försöka bättra mig! Jag är inte speciellt erfaren när det gäller att blogga!

Jag hade inte så mycket att lägga till ikväll, jag ska duscha nu och sen sova för jag har ingen muskel i hela kroppen som orkar röra sig.

SKÖNA LÅTAR! Blev sjukt reggae sugen nu!

Kommentarer
Postat av: jennifer

I know da feeling. Självklart jämför man sig med Vic secret modellerna i smyg och får himla dåligt samvete när man äter onyttigt. det gör jag varje dag. bara att röra på sig, försöker jag intala mig ^^,

2010-04-22 @ 22:29:15
URL: http://whenloveandhatecollide.blogg.se/
Postat av: ellen

Jaaa exakt! Bra att någon förstår mig iaf, haha :)

2010-04-23 @ 10:05:30
URL: http://mswestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0