Sjuk

2010-04-01 @ 18:45:21


ALRIGHT JAG ÄR SJUK. JIPPI. Fyfan jag blev verkligen sjuk nu. Har känt mig typ sjuk hela dagen men jag trodde det var mensvärken men ICKE. Känns helt crazy. Har fått frossa och feber och jag känner mig jätte svag! Kan vara efter spikmattan igår att det kom ut ur kroppen så det kanske var bra trots allt, jag har faktiskt haft ont i kroppen ända sen jag låg på spikmattan igårkväll så det kan hända att jag fick någon slags reaktion i kroppen.
Men alltså det är LOV nu, huuuuuur skönt?
Efter Kina hade klassen otroligt dålig uppslutning på alla lektioner de senaste 2 veckorna, typ max 10 pers, ibland inte ens 5. Jag är iof med och bidrar och jag förstår varenda en. Otroligt omotiverande att vara hemma efter Kina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0