Nu...

2010-04-12 @ 14:33:55

...Är  jag tillbaka efter några timmar i solen. Med uppkavlade ben, uppdragen tröja och hörlurarna så hade jag det rätt gött där i solen och jag kände mig sjukt slackig som ligger och RÅchillar på tomten när alla andra är i skolan. Jag tror jag har bränt mig för jag är helt röd i ansiktet plus att jag har fått mina fräknar som jag alltid får på sommaren. haha BRÅÅÅÅ!
Förresten så har jag kommit på att jag inte skulle klara av att ta ut min lilla vän i munnen. Kom och tänka på det nu när jag kom på att klantiella har lyckats få sin att växa igen. suck;) Jag har blivit så van vid den att jag inte vill vara utan den. Känns så konstigt varje gång man ska ta ut den och sterilisera den. Tomt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0