Mötet clair

2010-04-19 @ 20:47:57

Mötet slutade lite tidigare än vanligt och det diskuterades mest om antalet fysträningar per vecka som jag tror skulle ligga på 5? Sen att vi ska blanda den vanliga styrke/konditionsträningen med att ha djupvattengympa med vikter och spinning så det kommer bli väldigt kul! Ser fram emot det. Hoppas man kommer att kunna slappna av på stranden i sommar. Jag är helt besatt av det där känner jag så jag tror jag lugnar mig lite nu. Vi skulle tydligen få flera nya spelare också, bland annat en från Växjö, där blev mina ögon 2 bollar. Spännande. Hon heter tydligen Sofia och är 92a!
Jag skulle gärna vilja veta vad ni vill att jag ska ändra på och vad ni vill se mer av för det är lite svårt att veta när ingen säger. Tar emot allas åsikter. Ni kan antingen skriva i kommentarfältet eller så kan ni maila mig till [email protected]. Jag ska lägga upp adressen tydligare sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0