Heja Ellen friskt humör

2010-04-01 @ 16:57:32


Kom just hem från skolan. Har dock handlat igen. Sen Kina kan jag inte låta bli att köpa någonting när jag är i täby centrum/stan. Det gåååår inte. Sist jag var i täby köpte jag för 500, när jag åkte till stan köpte jag för 700..och nu 230. Jag lever på det ruttna studiebidraget jag får så jag kan inte hålla på som jag gör. Har 400kr kvar denna månaden så jag ska fan inte köpa ett skit nu. Jag hoppas det går. Ehentligen behöver jag inte köpa någonting för jag har massvis med kläder som jag aldrig har använt och jag glömmer bort massa kläder för jag använder ungefär samma hela tiden. Blir rätt irriterad och trött på mig själv. Inget mer denna månaden, som sagt.
Idag är det ju den första april och det är ju meningen att man ska lura någon men det har inte jag lyckats med:( Så jävla trisst! Nu ska jag nog börja packa lite för jag är borta hela lovet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0