FULSOMFAN

2010-04-29 @ 16:00:02

Provet gick faktiskt rätt bra, vg iaf (?) Vi fick idag våra overaller (i sesta sekunden) och dom var sketa fula. Marcus din idiot!!! han mailade och ändrade färg till orange! Så nu ser vi ut som byggarbetare imorn då, najs. Och ett plus i kanten för min missbildade studentmössa utan tryck. Jag får ha den på mösspåtagningen och sen ska den skickas tillbaka för jag ska få en ny innan studenten som tur är!
Alldeles för stor studentoverall men WHATEVER DEN SKA VARA STOR!

Kommentarer
Postat av: Anonym

NICE ASSSSSS! hahahah

2010-04-29 @ 20:46:31
Postat av: Ellen

hahaha oj vad jag fattade att det var du som skrev tove, haha!

2010-04-29 @ 21:14:41
URL: http://mswestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0