Död

2010-04-29 @ 21:37:36

Alltså detta var typ ett skämt. När jag åkte till träningen var det lite soligt och fint väder, 19 grader varmt och skönt och sen drar vi 3 varv på den där jävla hinderbanan och sen började det SPÖÖÖÖÖÖÖÖregna så alla blir helt blöta och banan blir helt hal och lerig, ett moment är att man ska gå på alla fyra i sanden men det är en tråd i vägen så man måste nästan springa i plankan och i princip bada i sanden med daggmaskarna som var där, åååh njutning! Jag blev iaf helt dyng sur så jag höll seriöst på att frysa ihjäl på vägen hem så jag bara sprang in i duschen det första jag gjorde. Har precis käkat och nu ska jag fan slagga snart, är lite död faktiskt.
IMORN ÄR DET VALBORG GOTT FOLK, DAGS ATT TAGGA TILL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0