Blandat

2010-04-14 @ 21:53:09

Eftersom jag inte får lägga ut denna UNDERBARA låt för Fille så talar jag om vart ni finner den. Sök på Capleton och tryck på popularity sen nr 17. Börjar på L! GÖR DET BARA! SSSCCHHHHH säg inte att jag sa.

Förresten så skulle det vara kul att veta vilka ni är, läsare!? Jag vet inte ens 20 av er som läser den dagligen...vilka är ni resten då? Har sett att det är från lite överallt så det är absolut inte bara folk jag känner som jag typ trodde. Imorn ska min blogg fylla 3 månader, det var då jag skapade den men så länge har den inte varit officiell så jag vet inte hur gammal den är egentligen:S
Ska sova nu iaf. Godnatt finingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0