13 April

2010-04-13 @ 20:36:57

Så jävla somrigt och snyggt!
Jävla pissdag. Blir så arg för allting idag, stora som små saker. Eller mest irriterad men så är det ibland. Stundentmössan förstörde denna dagen kan man lugnt säga. Idag var en sån dag som jag verkligen kollade igenom ALLA bloggar jag känner till för jag har såå tråkigt. Jag har arbeten att skriva och en massa plugg men det orkar jag verkligen inte sätta igång med. Jag känner att jag skiter i hur det går på provet på torsdag. Och någon inlämning tills på fredag kommer jag inte göra. Inte heller något matteprov nästa vecka. Nu börjar jag lugna mig lite men det finns kanske bara EN person som skulle kunna göra mig riktigt glad i denna situationen. Hoppas just du tar åt dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0